Thursday 18 May 2017

Visvang Verslag - 17 Mei 2017



DATUM : 17 Mei 2017
PLEK : Vosrite Fishing Adventures - Parys
TYD : 07:00 tot 15:00
GEBRUIK : Conoflex Signature Produkte


So breek my 4de visvang sessie aan en ek besluit om weer met Conoflex te hengel aangesien daar nie n vervaardiger is wat saam my hengel vandag nie...

Ek het Dinsdag middag al my goed afgevat Cabin toe om daar te hengel aangesien die water te hoog was om op Manapools te hengel.... Nadat ek alles afgepak het en gebere het was dit 'n vinnige besluit wat geneem moet word gaan ek sommer by die Cabin oorslaap en dan is ek reg vir more oggend of gaan ek bo by die huis slaap... Met die visse wat mooi spring en die water wat so mooi lyk het die besluit toe maklik gekom en ek is op huis toe om gou die res van my goed te kry om dan sommer so bietjie te hengel en dan more oggend te kan begin...


Teen 16:30 was my stokke in die water en alles reg vir so uur of 2 se hengel voor ek later in die bed gaan klim... binne 50 min het ek die 1st vis aan die lyn en gelukkig het my Pa gou 'n draai kom maak en hy kon vir my 'n foto saam die vis afneem...

Ek het stok 1 gelaai met 'n Bunspice pit saam met Rooi Tjop Tjop en Mystic Spice op die voerbal ingegooi op so 80m....


My stok 2 was gelaai met Piesang pit met Raptor, Turbo Garlic en Spitfire op die voerbal.... Hy het lank stil gelê en ek het hom oor geaas met Peisang pit met Raptor en Grasgogga op die voerbal...

My stok 1 het ek weer Bunspice pit met Rooi Tjop Tjop en Mystic spice op die voerbal gelaai en ingegooi weer op 80m...

Nie lank nie en ek het weer 'n vis aan op hom en kan voel dis 'n beter vis as die 1st een.... ek speel lank met die vis maar kan ook voel dat iets aan die lyn hak want hy voel nie glad as ek inkatrol nie... naby die wal maar nie so naby dat ek die vis kon sien nie kom die vis los.... Ai altyd wonder 'n mens wat kon dit wees... maar soos in hengel moet jy maar weer aas aansit en weer ingooi...

Aangesien my stok 2 'n mielie pit aanhet los ek hom in... laai weer my stok 1 met dieselfde kombenasie en gooi weer in....

Weer kry ek 'n byt en na 'n lekker speel kry ek die vis op die wal... nou hoe gemaak ek is alleen so kan nie met die vis in my hande staan vir 'n foto nie... al wat ek kon doen is om maar die vis in die cradle te los en af te neem....


Laai stok 1 weer dieselfde en gooi vir die laaste keer weer in met hom.... Stok 2 loop na 'n lang tyd en die karpie kom darm uit op die wal...


Ek los die stokke nog vir so 1 uur in die water en besluit teen 10 uur om in die bed te gaan klim om die volgende dag 07:00 stiptelik te kan begin...

07:00 en die stokke word ingegooi soos volg....

Stok 1 - Enkel hoek Rietvlei strop. Rooi Tjop Tjop saam Mystic Spice op die voerbal met 'n bunspice pit. Ingegooi 80m.

Stok 2 - Enkel hoek Rietvlei strop. Raptor saam Grasgogga op die voerbal met 'n banana pit. Ingegooi 80m.

na 60 min trek ek alby stokke uit geen vis.

Stok 1 - Enkel hoek Rietvlei strop. Rooi Tjop Tjop saam Mystic Spice op die voerbal met 'n bunspice pit. Ingegooi 80m.

Stok 2 - Enkel hoek Rietvlei strop. Turbo garlic saam Almond Supreme op die voerbal met 'n almond pit. Ingegooi 80m.

Stok 1 loop na 17 min en ek kry 'n mooi karp aan die lyn en op die wal....


Stok 2 loop na 9 min en ek kry hierdie mooi spieel karpie aan die lyn en op die wal...


Stok 1 - Enkel hoek Rietvlei strop. Rooi Tjop Tjop saam Mystic Spice op die voerbal met 'n bunspice pit. Ingegooi 80m.

Stok 2 - Enkel hoek Rietvlei strop. Turbo garlic saam Almond Supreme op die voerbal met 'n almond pit. Ingegooi 80m.

Na 60 min haal ek alby stokke uit en sit nuwe aas op...

Stok 1 - Enkel hoek Rietvlei strop. Raptor saam Grasgogga op die voerbal met 'n banana pit alles in SA Poeier geskud. Ingegooi 80m.

Stok 2 - Enkel hoek Rietvlei strop. Peppermintcrisp saam Double Chocolate op die voerbal met 'n deegie op die hoek. Ingegooi 60m.

Stok 1 loop na 9 min met 'n klein babertjie aan die hoek....

Stok 2 loop na 16 min en vang hierdie mooi muddie...


Stok 1 - Enkel hoek Rietvlei strop. Wha! saam Caramel Plus op die voerbal met 'n Anys pit. Ingegooi 80m.

Stok 2 - Enkel hoek Rietvlei strop. Peppermintcrisp saam Double Chocolate op die voerbal met 'n deegie op die hoek. Ingegooi 60m.

Stok 1 loop na 16 min en weer na 'n rukkie se speel kom die vis los...

Stok 2 loop na 11 min maar ook daar verloor ek die vis...

Ek verander die stroppe en laai weer die stokke...

Stok 1 - Enkel hoek Rietvlei strop. Sweetcorn saam Spitfire op die voerbal met 'n Spitfire Floatie. Ingegooi 80m.

Stok 2 - Enkel hoek Rietvlei strop. Coldfront saam Bass+ op die voerbal met 'n honey pit op die hoek. Ingegooi 80m.

Stok 1 loop na 15 min en hiedie mooi karp is op die wal....


Stok 2 loop na 30 min en hierdie karpie is op die wal...


Stok 1 - Enkel hoek Rietvlei strop. Loodewyk saam Tokkelossie op die voerbal met 'n Gumtree pit. Ingegooi 80m.

Stok 2 - Enkel hoek Rietvlei strop. Coldfront saam Bass+ op die voerbal met 'n honey pit op die hoek. Ingegooi 80m.

Stok 1 loop na 18 min en 'n karpie word gevang en dieselfde tyd wat ek besig is loop stok 2 na 20min en ook 'n karpie op die wal....


Baie van dieselfde kombenasies is tussen hierdie vangste gegooi wat geen vis op gelewer het nie. Ek het nie elkeen neer geskryf nie maar net die wat vis gegee het... 

Dit was regtig nie 'n maklike dag nie en ek moes hard werk vir die visse... Ek het 'n App wat ek gebruik wat vir jou die % van die dag se hengel gee soos hier onder... Laas Woensdag was 94% en met die hengel nou was dit 16% so dit kan dalk een van die redes wees en ook omdat die water nie op sy vlak was nie en klomp natuurlike kos wat ingespoel het....



Nog steeds het daar darm vis uitgekom so die dag was suksesvol gewees...

Volgende woensdag sal ons sien wat die dag weer vir ons gaan gee...

Wat het vir my gewerk vir die dag....

1. Rooi Tjop Tjop
2. Mystic Spice
3. Loodewyk
4. Tokkelossie
5. Peppermintcrisp
6. Double Chocolate
7. Turbo Garlic
8. Almond Supreme
9. Wha!
10. Caramel Plus
11. Raptor
12. Grasgogga
13. Coldfront
14. Bass+
15. Sweetcorn
16 Spitfire
17. Banana pit
18. Bunspice pit
19. Anys pit
20. Gumtree pit
21. Soet wit deeg
22. Spitfire Floatie
23. Oranje pak voer van Conoflex

Dankie aan Conoflex vir die produkte wat hulle vir ons as heneglaars daar buite sit om te gebruik om mee te hengel en elke uitstappie suksesvol te kan maak...

Sterkte aan almal met die winter hengel en ek gaan beslis die winter gebruik om lekker te hengel en te wys jy hoef nie jou hengel gerei weg te pak nie....

Groete tot volgende Woensdag

Henning....



1 comment:

Visvang Verslag - 7 Junie 2017

DATUM : 7 Junie 2017 PLEK :  Vosrite Fishing Adventures - Parys TYD : 07:00 tot 15:00 GEBRUIK : The Original Muti's Ons ...