Wednesday 10 May 2017

Visvang Verslag - 10 Mei 2017


DATUM : 10 Mei 2017
PLEK : Vosrite Fishing Adventures - Parys
TYD : 07:00 tot 15:00
GEBRUIK : Venom Baits Produkte


So het ek reg gemaak vir my 3de visvang dag waar ek 'n vervaardiger se reeks gebruik en dan 'n verslag skryf van wat die dag gebeur het....

Vandag het ek saam die manne van Venom Baits gehengel.... Eben & Jaco was hier om die dag saam met my bietjie te kyk wat Venom Baits hier op Vosrite Fishing se waters kan doen....

Eben het vir my 'n klomp van hulle dippies gegee en so het ek my nuwe klein viskas gepak met die dips om dit mooi by mekaar te kan hê vir die dag... Ek het die klein viskas aangeskaf vir hierdie dae sodat ek maklik die dippies kan bymekaar sit wat ek vir die sessie gaan gebruik....

Klomp interesante name wat die dippies genoem word en ek het my papier en pen naby want ek ken nog nie die name nie...

Eben het met kombenasie voorstelle gekom soos volg...

1. Kombenasie 1 - Strawberry Deluxe  - Mooi rooi Strawberry
                               Looti Special - Looti
2. Kombenasie 2 - Strawberry Deluxe  - Mooi rooi Strawberry
                               Milkybar - White Chocolate
3. Kombenasie 3 - Detenator - Geel Garlic/Almond
                               Banana Burst - Geel Piesang
                              XXX - FX
4. Kombenasie 4 - Detenator - Geel Garlic/Almond
                               Frooty - Ligte rooi Fruit Mix
                              XXX - FX
5. Kombenasie 5 - Honey Badger - Heuning
                               Fireball - Cinnamon Mix
6. Kombenasie 6 - Magic Maize - Sweetcorn
                               Fireball - Cinnamon Mix
7. Kombenasie 7 - Detenator - Geel Garlic/Almond
                               Banana Burst - Geel Piesang
                              XXX - FX
                               Fireball - Cinnamon Mix

Met die kombenasie lys is ek toe reg om die dag te begin.... ons was 7 uur reg om te begin hengel....
Ek het as volg gehengel vir die dag....

Stok 1 - Enkel hoek rietvlei strop gelaai met Kombenasie 3 op die voerbal met 'n piesang pit. Ingegooi op so 80m.

Stok 2 - Enkel hoek rietvlei strop gelaai met Kombenasie 1 op die voerbal met 'n Floro Floatie/Kondensmelk deegie. Ingegooi op 50m. Wil met hierdie stok Muddies teiken..

Stok 1 loop na 35 min en hierdie mooi klein karpie is op die wal... Rekening is oop so nou kan die dag maar volstoom voortgaan.....

Stok 2 gebeur niks... Ek laai Stok 1 weer met dieselfde en gooi weer 80m...

Stok 1 - Gelaai met Kombenasie 3 op die voerbal met 'n piesang pit. Ingegooi op so 80m.

Stok 1 loop na 35 min en nog mooi klein karpie is op die wal... Darm al 2 karpies op die wal....

Stok 2 is nog steeds stil en met die wat ek hom optel om uit te haal sit hy vas.... lyn kom los en ek kan hom weer laai om te gooi...

Stok 2 - Gelaai met Kombenasie 1 op die voerbal met 'n Floro Floatie/Kondensmelk deegie. Ingegooi op 50m.

Stok 1 - Gelaai met Kombenasie 7 op die voerbal met 'n piesang pit. Ingegooi weer op 80m.

Stok 1 loop na 8 min en hierdie muddie is op die wal...
Wat 'n lekker geveg sit hy nie op nie en nou is ek eers lus vir muddies...

Stok 1 - Gelaai met Kombenasie 7 op die voerbal met 'n piesang pit. Ingegooi weer op 80m.

Stok 1 loop na 5 min 45 sekondes en hierdie prag karp is my prys....
Dit was nou lekker gewees....

Stok 1 - Gelaai met Kombenasie 7 op die voerbal met 'n piesang pit. Ingegooi weer op 80m.

Hierdie sal my laaste gooi wees met die kombenasie want ek moet die ander ook toets...

Stok 1 loop na 11 min 50 sekondes en weer 'n lekker vis aan die lyn.... hy kom 'n hele stuk nader maar ek verloor hom nie ver van die kant af nie... Dit gebeur maar met almal en so moet ons maar net weer laai en gooi.. Ek laai stok 1 toe weer met dieselfde kombenasie 7 want ek wil 'n vis op die wal hê voor ek kombenasies verander...

Stok 1 loop na 9 min 40 sekondes en ek kry hierdie muddie aan die lyn....

Stok 2 maak niks en ek laai weer oor...

Stok 2 - Gelaai met Kombenasie 2 op die voerbal met 'n Floro Floatie/Kondensmelk deegie. Ingegooi op 50m. weer niks en ek kom agter dat die muddies nie naby is vandag nie...

Stok 2 - Gelaai met Kombenasie 6 op die voerbal met 'n Nealtjie floatie. Ingegooi op 80m.

Stok 2 harldoop na 40 min en 'n karpie is my prys...

Ek moet vinnig breuk vat om gou plaaswerk te doen en so rus my hengel area vir so 2 ure... Na 2 ure is ek terug en ek kan weer hengel....

Stok 1 - Gelaai met Agent Orange(Spirits) saam met Lightning(Musk) op die voerbal met 'n Bloutrein pit. Ingegooi weer op 80m.

Stok 1 lê 40 min geen vis en ek laai weer....

Stok 2 - Gelaai met Kombenasie 6 op die voerbal met 'n Nealtjie floatie. Ingegooi op 80m.

Stok 2 loop na 16 min 50 sekondes maar ek mis die vis...

Stok 2 - Gelaai met Kombenasie 6 op die voerbal met 'n Nealtjie floatie. Ingegooi op 80m.

Stok 2 na 60 min niks.

Stok 1 - Gelaai met Kombenasie 5 op die voerbal met 'n heuning pit. Ingegooi op 80m.

Stok 1 loop na 6 min 45 sekondes maar ek mis die vis.. Ek voermoed dis muddies wat so skelm aas vat.

Stok 1 - Gelaai met Kombenasie 5 op die voerbal met 'n heuning pit. Ingegooi op 80m. 50 min vis verloor na 'n rukkie se katrol.

Ek gooi weer dieselfde en die vis is van die byt af.... Dit word nou tyd dat ons moet begin klaar maak en ek besluit toe op die volgende kombenasie....

Stok 1 - Gelaai met Agent Orange(Spirits) saam met Pink Sweets(Musk) op die voerbal met 'n Bloutrein pit. Ingegooi weer op 80m.

Stok 1 loop na 30 min en hierdei karp is op die wal...

Stok 1 - Gelaai met Agent Orange(Spirits) saam met Lightning(Musk) op die voerbal met 'n Bloutrein pit. Ingegooi weer op 80m.

Stok 1 loop na 8 min 50 sekondes en nog 'n karp is op die wal....

Ek vat toe stok 2 en besluit om dieslefde as stok 1 te gooi aangesien dit my laaste gooi was....

Binne 10 min loop stok 2 en 'n klein karpie is op die wal....

So roep ek einde aan 'n wonderlike dag en moet sê ek was heel in my skik met Venom Baits se produkte wat ek gebruik het.... Daar is nou 'n hele paar kombenasies wat ek nie kon toets toe maar sal dit nog doen en weer 'n verslag skryf oor my hengel sessie...

Dankie weereens aan Eben en Jaco vir 'n lekker hengel sessie.....

Vir die van julle wat reeds Venom Baits gebruik kan julle beslis die kombenasies gebruik wat ek vandag mee gehengel het en jy sal vis kry met dit.... Nou weet julle ook wat om te gebruik as julle Vosrite Fishing toe kom...

Vir die hengelaars wat verskillende dips gebruik kan gerus vir julle van die dippies aanskaf vir jou volgende hengel uitstappie....

Eben en Jaco het ook lekker vis gevang en van die foto's is hier onder gelaai...



 Dankie vir julle tyd om my verslag te gelees het.... Los gerus 'n boodskap en laat weet wat julle van dit dink...

Groete tot volgende Woensdag...

Henning

12 comments:

Visvang Verslag - 7 Junie 2017

DATUM : 7 Junie 2017 PLEK :  Vosrite Fishing Adventures - Parys TYD : 07:00 tot 15:00 GEBRUIK : The Original Muti's Ons ...